torstai 9. elokuuta 2012

It's all about where you're going, no matter where you've been

Aloitin tänään pakkaamisen, hiphei hyvä minä! Oon myös "ahkerana" tehny pinssejä, joita ajattelinkin nyt vähän esitellä.
Mulla on siis noita Lahden koulutuksesta ostettuja rotary-pinssejä ja niitä on 30kpl. Nuo Suomi sydämet ja napit ostettiin äitin kanssa tiimarista, ja ne oli siis puisia ja maalattiin ne suomen lipuiksi. Alimmassa kuvssa näkyykin muutama "erikoispinssi", kuten tuo olutpullon korkki (joita mulla on siis enemmän) ja oma lempparini F-kirjain joka on myös maalattu suomen lipun väreillä. :)






Koska aloitin pakkaamisen, innostuin myös kuvailemaan vähän tuliaisia.


Marimekko servettejä, kummassakin koossa. Karkkia, joista tosin puolet on ostamatta :D Muumi ja Angry Birds avaimenperiä, sekä muuta "rihkamaa" joita en muistanut kuvata.



Muumipyyhkeitä ja Suomi vuoka.



Visit Finland esitteitä :-)



Lippiksiä ja t-paitoja.

Yllämainittujen tuliaisten lisäksi olen ostanu mm. juustohöylän, Suomimukin, marimekko pussukoita ja muuta sälää. :) 


Ja lopuksi tällänen käyntikortti vilautus :D


9 päivää lähtöön ja Manuel haetaan ylihuomenna, on niin helppo olla onnellinen ;)

2 kommenttia:

  1. Mitä varten nuo puiset sydämet ja pinssit siis tulee?:) Tuliaiseksi perheelle vai johonkin muuhun tarkotukseen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on siis sellaiset rotary takit johon on tapana kerätä pinssejä, eli vaihtarit vaihtaa keskenään pinssejä ja laittaa ne takkiin niin että vuoden kuluttua takki on yleensä täynnä niitä:)

      Poista