sunnuntai 5. elokuuta 2012

Farewell party

Mulla onki maailman parhaimmat kaverit. :) Ne oli järkänny mulle yllätysläksiäiset! Oon vieläkin ihan sanaton, enkä voi tajuta miten ihania kavereita mulla on, kiitos kaikille, ootte rakkaita! <3
Erityiskiitos vielä siskolleni jonka ansiosta nää juhlat saatiin järjestettyä ;)














Kiitos äiti ja Linda kakusta :):)







Lähtöön 13 päivää, Manuelin tuloon 6 päivää. Kaikki asiatkin alkaa pikkuhiljaa olla hoidettuna, ja mä alan olla valmis lähtemään, can't wait!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi5/8/12 13:11

    Ihana blogi sulla! Oon ite vuoden vanhempi lukiolainen ja moni mun kaveri on myös ollu vaihdossa näkemässä maailmaa. Ne on kaikki sanonu että on kyllä ehdottomasti ollut koko elämän paras vuosi ja mua on itteeni ruvennu jopa kaduttaa etten sillon aikoinaan lähteny itekki vaihtoon, joten nauti täysillä tästä ainutlaatusesta kokemuksesta!:) Argentiina kuulostaa ihan mahtavalta paikalta elää ja oppia espanjaa ja musta on ihanaa, että joku menee vähän eksoottisempaan paikkaan kuin perus jenkkilään:D Mahtavaa vuotta sulle! Jään ehdottomasti lueskelemaan tätä ja seuraamaan sun kuulumisia maailman toiselta puolelta:)

    -Nea

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ihanasta kommentista! Uskon itekkin että mulla on mahtava vuosi edessä. Ihanaa kuulla että jäät lukemaan:)

      Poista
  2. Hei Lydia!
    Hyvän matkan toivotukset lähettää, Mamma
    (en oikein osaa kommentoida!)

    VastaaPoista