sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Haaste

Sain siis Pinjalta tälläsen haasteen :)


1. Millainen olisi unelmiesi loma?
Muutaman hyvän ystävän kanssa matkustettais jonnekki kauas, kuten Kuubaan tai Costa Ricaan. Se olis aika unelma :)

2. Mitä olet aina halunnut tehdä?
Oi näitä on niiin paljon! Mutta tässä nyt muutama;



3. Lempi ruoka?
Hernekeitto, hih :-) 

4. Bändi/artisti jota jaksat aina kuunnella?
Jostain syystä Avril Lavignella on sellasii biisejä jotka sopii aina hyvin eri tilanteisiin :D

5. Mitä toivot tulevalta vuodelta?
Vaatimattomasti, elämäni parasta vuotta :) 

6. Missä haluaisit asua?
Helsingissä.

7. Mitä yhtä asiaa et haluaisi muuttaa itsessäsi?
Avoimuutta.

8. Mitä ilman et voisi elää?
SPRITEA(!!) käsirasvaa & purkkaa.

9. Mikä on ollut paras lomasi tähän mennessä?
Kaikista paras on ehdottomasti ollu kesä 2010 :) 

10. Kuka saa sinut aina hyvälle tuulelle oli mikä tahansa?
Joni :) 
Kuvat we<3it

Ps. Sain tänään viestiä mun tulevalta host siskolta! Mut siitä lisää myöhemmin (:



2 kommenttia:

  1. Hola Lydia!Jotenkin kauheen ihana lukee tätä sun blogia ja muistella omia erittäin samanlaisia fiiliksiä vuosi sitten! Kaikessa samaistun, jopa tuossa distritossa! Eli mähän oon tällä Patagoniassa, ja uskoisin et varmasti tuut tykkäämään minne tahansa täällä sit pääsetkin, koska onhan tää aika iso alue :D oon melkein kateellinen sulle, sulla on vielä koko ihana vuosi ja kokemukset edessä kun taas mä täällä yritän nauttia viimeisistä viikoista ääks!!! muista sitten nauttia ihan täysillä joka hetkestä!!! Se aika menee niiiiin nopeesti! Ja hei, jos on jotain kysymyksiä tms niin ota vaan yhteyttä, tosi mielelläni autan jos voin :) laura.valkama@netikka.fi olis email ja Laura Valkama nimellä pitäs löytyy facesta! Suerte y besos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hola! Oon lukenutki sun blogia jo hetken ja innostuin vielä enemmän kun huomasin että oon lähdössä samaan districtiin!:)Ootan tositosi paljon jo mun alkavaa vuotta, kaikki ihmiset siellä Argentiinassa vaikuttaa niin ihanilta:) Ja varmasti laitan viestiä jos mulla tulee jotain kysyttävää!:)

      Poista