keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Hiphei

Hei kaikille lukijoille taas pitkästä aikaa (mikäli siellä enää sellaisia on:D) en oo postannu ikuisuuteen ja vihdoin päätin istahtaa koneelle ja kirjoittaa jotain.
Viime viikolla kotiuduin pohjois Argentiinan reissulta ja ihan uskomattoman hieno reissu taas takana. Jujuyissa tosin jouduin muutamaksi päiväksi sairaalaan tiputukseen mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Käytiin mm. Iguazun vesiputouksilla, Saltassa, Cordobassa, Mendozassa, lähes kaikkialla!

The world is mine








Iguazun putoukset on mun ehdoton lemppari!



<3







Reissu meni siis kaikenkaikkiaan tosi hyvin. Jo nyt hirveä ikävä kaikkia muita vaihtareita!






Mulla on enää 49 päivää jäljellä täällä Argentiinassa ja tunteet on sen takia ollut tosi sekavat koko ajan.
Välillä tuntuu et on tosi kiva palata kotiin välillä mut sen jälkeen yleensä seuraa aina kauhea ahdistus ja surullinen olo, en mä täältä vielä tahdo lähteä, mä oon täällä jotenkin niin onnellinen. Tottakai mä ikävöin kaikkea Suomessa mutta kun mulla on ihan toisenlainen elämä täällä ja mä tykkään siitä kovasti.
No kuitenkin, 49 päivää aikaa nauttia, pian nähdään Suomi!




Besitos, Lydia

7 kommenttia:

  1. Moi Lydia!
    Olet kyllä onnen tyttö kaikkine ihanine kokemuksinesi siellä! (Sairastuminen ei kiva)
    Ja ,mitä mahtavia kuvia Pohjoisen reissulta,etenkin Iguazulta!
    Nyt alkaa "loppukiri" Argentiinassa!
    Oikein iloisia,ja onnellisia päiviä sinulle sinne!
    Tervetuloa koti-Suomeen sitten kesäkuussa!
    Terveiset myös kotiväellesi sinne! t,Mamma

    VastaaPoista
  2. jejejej ihanaa ku tuut jo pian tänne ja nähään taas!!! mut nauti viiimisistä hetkistäs siellä ja tee kaikesta ikimuistoista!!!! sulla on ihan hirveesti kerrottavaa mulle ku tuuut takasin! oot rakas koita pysyyy terveenä!! puspus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on paaaaljon paljonpaljon kerrottavaa kun tuun!! Nähään pian <3

      Poista
  3. tu hermana hermosaaa21/5/13 12:19

    JEEE kirjoitus!! olen ihan yllättynyt :D kiva kuulla näitä loppuajan fiiliksiä. jos jaksat/ehdit eli viitsit tehdä postauksen sellasista arkisista asioista siellä niin olisin tosi happy! päivä kuvina jonain tavallisena päivänä! ja muuten haluisin kans tietää et millasia taloja siellä on joten ota kuvii niistä! ulkoota ja sisältä. ja kaikesta esim supermarketista ja kaduista ja auton rekkarikilvestä!
    besitosssss!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha :D katotaan jos jaksan,ehdin,pystyn tekemään jonkun tommosen. Nyt on vaan kauheesti ongelmii tän koneen kans! Besosss

      Poista
  4. Moikkis!
    Jo toinen upean oloinen reissu takana! Hienoa! Oot päässyt käymään Argentiinan päästä päähän :)
    Ihanat kuvat ! Mukavaa toukokuuta sinnepäin maailmaa!

    VastaaPoista