sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Lago Pellegrini

Hola todos! Oltiin tänään syömässä asadoa (NAM) ja juhlistamassa isovanhempien 45 vuotis hääpäivää Pellegrini  järvellä joka sijaitsee ihan tässä Cinco Saltosin vieressä ja sen rannalta mun host perhe omistaa talon. Syötiin siis asadoa joka on Argentiinalainen perinneruoka ja se koostuu lähinnä erilaisista lihoista ja chorizosta (makkarasta). Tänään asadon mukana oltiin grillattu myös eri sisäelimiä, kuten munuaisia, ja voin nyt ylpeänä kertoa maistaneeni kaikkia niitä. :D






 En muistanut ottaa kunnon kuvaa talosta, mutta tuolla edessä se näkyy. Kuvassa Vasemmalla host sisko Romina, Alex ja Julia. Tämä kuva on otettu muutama viikko sitten, kun oltiin ekan kerran käymässä tuolla ja syömässä asadoa.






Tämäkin kuva on ekalta reissulta järvelle.



Isovanhemmat omistaa erilaisia pelikoneita joita he aina kesäisin kun järvellä on paljon ihmisiä, laittavat esille. Kuvassa mun lemppari serkku Mia :)



Linda (oikealla) on vaihtari Saksasta joka asuu nyt tän viikon meidän luona koska hänen eka host perheensä muuttaa. Ingrid (vasemmalla) on vaihtari Norjasta johon törmättiin yllättäen :)



Perjantaina siis tapasin mun tulevan host perheen. Mun host veli ja sisko hakivat mut täältä mun nykysestä kodista ja veivät mut isoäidin luokse jossa olikin sitten koko suku koolla ja syötiin (yllätysyllätys) asadoa joka oli paras asado mitä olen tähän mennessä syönyt! (Täällä yleensä miehet tekevät asadon alusta loppuun, mutta tuolla mun tuleva host täti teki koko homman!) En kuitenkaan tavannut tulevia host vanhempiani koska perheen nuorin oli kaatunut ja ilmeisesti rikkonut hampaansa joten he eivät päässeet tulemaan, mutta koko muu suku oli kyllä paikalla. Minut otettiin jälleen kerran heti halein ja poskipusuin vastaan ja toivotettiin tervetulleeksi perheeseen. 


Vasemmalla; Serkku Miica, Setä (jonka nimeä en nyt millään muista), serkku Ro, veli Gonza, MÄ ja sisko Ariana :) 



Ariana, yo y Ro :) 



Besitos, Lydia


4 kommenttia:

  1. Lydia!
    Kylläpä sinulla on taas ollut hienoja kokemuksia siellä kaukana!
    Uusia sukulaisia,vaihtaritytöt, kivoja matkoja ja hyvää ruokaa . . .
    Nauti täysin rinnoin kaikesta! Sinusta oli kiva kuvakin.Muutkin kuvat hienoja.
    Hyvää vointia,t, Mamma

    VastaaPoista
  2. ihana toi rotary kuva!! ja ihania kuvia muutenkin :) miss u <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rotary kuva on aivan ihastuttava!! :) Ja muutkin kuvat on hienoja! Sulla on siellä paaljon sukulaisia ja perheen jäseniä ei ihme jossei kaikkien nimiä muista. Lisää kuvia odotellessa... ;)Voi hyvin! <3

      Poista